Dernier message de la page précédente :

En fait, Je me demande si c'est pas le calculateur EDC qui envoi des infos aussi
----

Modérateur : Team Clio RS Concept ®
Dernier message de la page précédente :
Es correctomox a écrit :Diegogt120edc Congratulations! Excellent discovery! So just to make things clear:
00 = RS Monitor disabled
01 = x95 RS ph2, Mégane
02 = x98, Clio RS
03 = same as 02, but with throttle mapping fix
Is this correct?
Perhaps 03 will also enable the missing measurements on "regular" non-RS and non-GT Clios! I am currently using 02 in my Clio Initiale 120 TCe (manual gearbox), but as I wrote earlier on, the gauges for power, torque, turbo pressure, coolant and air intake temperature don't work.
----
Diegogt120edc Mes félicitations! Excellente découverte! Alors juste pour clarifier les choses:
00 = RS Monitor désactivé
01 = x95 RS ph2, Mégane
02 = x98, Clio RS
03 = identique à 02, mais avec correction du mappage des gaz
Est-ce correct?
Peut-être 03 activera également les mesures manquantes sur des Clios 'ordinaires' non-RS et non-GT! J'utilise actuellement 02 dans ma Clio Initiale 120 TCe (boîte de vitesses manuelle), mais comme je l'ai écrit plus tôt, les indicateurs de puissance, de couple, de pression turbo, de température du liquide de refroidissement et de l'air d'admission ne fonctionnent pas.
Exactly, in 02 everything worked fine except the accelerator when activating sports mode, I put 01 and it was still the same, then playing it I thought of putting 03 and this problem was fixed, however in ddt4all in the configuration section of rs monitor it appears as not activated but on the car screen if activated.simrucci a écrit :Diegogt120edc
Just to be a little more clear, how did you managed to test 03 in chip config? you... basically just tried to see what could happens?
Membres en ligne |
Utilisateurs parcourant ce forum : Aucun utilisateur inscrit et 16 invités |